Montag, 25. Januar 2016

K1-565 - Thank you in turquoise

Mal wieder Zeit, Danke zu sagen! :-)
Und zwar euch allen! Für die vielen positiven Kommentare, die hier im Blog in den letzten Wochen geschrieben wurden! Ich freu mich über jeden einzelnen!
Ich bedanke mich normalerweise nicht direkt bei jedem Eintrag, da ich denke, viele Gäste besuchen ein und dasselbe Posting nicht mehrmals... würden dann das Danke dort gar nicht mitbekommen. - Dann lieber von Zeit zu Zeit ein extra-großes Dankes-Post für alle! :-)

It's time to say Thank You once more! :-) 

Thanks to everyone of YOU! For all those nice and positive comments you wrote here on the blog during the last few weeks! You made & still make my days!

I usually don't write thank you-answers to the comments, cause most guests don't visit one posting several times... so they won't see these thanks-answers. - I prefer writing a extra-huge Thank You-Posting from time to time! :-)
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
K1-565 - Thank you in turquise

K1-565 - Thank you in turquise

K1-565 - Thank you in turquise
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Entered in these Challenges:
HLS - CAS-Challenge #13 - Smooching (3)
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Verwendete Materialien:
* Papiere:
K.Engeltje: Cardstock - weiß / Stampin'Up: Aquarell-Papier = watercolor paper (122959) /
* Werkzeug:
Grundausstattung: Schere, Lineal, Zirkel, Falzbein (Holz), … /
Geräte: Heat-Tool /
Stanzen / Dies & Punches: We R Memory Keepers: Corner Chomper - 1/4“ /
Stempel / Stamps: Acrylblock / Stampin'Up: Watercolor Thank You (135377), Gorgeous Grunge (130517) /
* Farben, Kleber & Co:
Tsukineko: VersaMark Ink (VM-001) / Reprint: Embossing Powder - Silver Pearl (30) / Ranger: Distress Ink - peacock feather, mermaid lagoon, cracked pistachio & H2O & Studio multi-medium matte (HSP26853) /
* Sonstiges:
Pailletten = Sequins - ivory, petrol / Rayher: Flower-Brads / 
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Dankbare Grüße, Eure Wiebke.
Thankful greetings from Wiebke.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Danke, dass du hier was schreibst! - Ich freu mich über jeden Kommentar! /
Thanks for writing a little note! - I'm happy about every comment!