Donnerstag, 21. Januar 2016

K1-538 - Cute saurus

Beim Aufräumen meiner Bilder-Ordner hab ich ein heftig vermisstes Bild einer Karte, die ich kürzlich zum Geburtstag für einen von Vincents Freunden gemacht hatte, wiedergefunden! :-) (Da die Karte schon verschenkt war, konnte ich ja kein neues Bild aufnehmen.)
Jetzt kann ich die Karte samt Umschlag endlich posten!

Currently I'm cleaning up my picutre-folders and I retrieved a keenly missed pic of a card I recently made for the birthday of one of Vincent's friends. :-) (I couldn't make another pic, cause the card wasn't here any more.)

Finally I can post the card now!
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
K1-538 - Cute saurus
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Entered in these Challenges:
Paper Smooches - January 2016 Challenge - 4 Colors (1)
green, orange, brown, light minty-blue
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Verwendete Materialien:
* Papiere:
Craft UK limited, 4x4“ white cards & envelopes / K.Engeltje: Cardstock - hellblau-mint, weiß (scraps) /
* Werkzeug:
Grundausstattung: Schere, Lineal, Zirkel, Falzbein (Holz), … /
Geräte: ProvoCraft: Cuttlebug V2 + ABC & Memory Box: metal adapter plate /
Stanzen / Dies & Punches: Stampin'Up/Sizzix: Framelits - Word Bubbles (132968) / We R Memory Keepers: Corner Chomper - 1/2“ /
Stempel / Stamps: Acrylblock / Paper Smooches: Cuteasaurus (J1S131) / the Alley Way Stamps: Stomper /
* Farben, Kleber & Co:
Tsukineko: Memento Ink - Tuxedo Black (ME-900) / Stabilo Marker: Pen 68 / Kleberoller /
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Schenkende Grüße, Eure Wiebke.
Donating greetings from Wiebke.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

1 Kommentar:

Danke, dass du hier was schreibst! - Ich freu mich über jeden Kommentar! /
Thanks for writing a little note! - I'm happy about every comment!